söndag 8 januari 2012

Höhö

Jag vill sååå börja på dans! Ska prova på zumba imorgon, tror det blir asbra. Vet inte riktigt vad för dans men jag har insett att när jag känner mitt självförtroende tycker jag att det är askul att dansa och slappnar verkligen av, och när det händer går det verkligen att dansa till alla olika sorters låtar.
Får se hur det blir med det ;P.

Hade en super gårdag verkligen! Mötte Christina på stationen och drog till london, började kolla affärer på oxford circus, hon hittade en läderväska med indianmönster, 500 spänn från början, reapris 60 spänn, Snacka om kap! På vår väg efter en viss affär frågade vi en shoppinguide på gatan (yes dem finns) alla hade svarta kappor med matchande hattar. Han använde sin mobil för att leta upp det vi sökte, när det inte gick tog han upp sin walkie talkie haha, såå kul!

Det jag älskar med detta område är alla gatuuppträdare, en satt och spelade trummor med en stor publik, 4 killar som breakdansade med hundratals folk som kollade på och sedan gjorde en volt över 4 personer, helt lovely!  Man kan bara sitta på en bänk eller liknande ett tag och man är med om hur mycket som helst! Blev efter "shoppandet" indragna till den finaste bar jag sett, rätt lyxigt, av vakterna, en av dem undrade om jag var gift haha. Eftersom allt var svindyrt tog vi apelsinjuice och satte oss ner ett tag, blev sedan ivägfösta då det var reserverat typ överallt. Så vi tog tåget till Hyde park och därifrån gick vi till sainsburys och handlade picnicmaten, jag köpte en munk, en croissant, ett mars, och räk &majonäss sandwichesar, så gick det med den bantningen liksom..

Gick sedan tillbaka till hyde park och hade en det skitkul haha, christina hade med sig en filt och vi tog av oss skorna som man ju måste göra! Dumt drag då skorna sedan var ASkalla att ta på sig.. fy.
Av en händelse gick några svenska tjejer förbi och vi bad dem ta bilder på oss, batteriet tog slut just i den sekunden. kul.

Efter denna sena picknick som var klar vid 9 drog vi tillbaka till den lokala puben i Harold wood. Var ett liveband där, helt okej fastän jag hade hoppats på karaokekväll :(. Blev iallafall omsvärmade av 6 personer i slutet haha. Var speciellt om man säger så.

Nu ligger jag i min säng och borde söka några jobb jag listat. Hörs senare, byye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar