måndag 6 februari 2012

Alla låtar får mig att tänka på dig just nu

Jag är dålig på att uppdatera, men det är för en bra sak, har haft en upptagen och riktigt bra helg!

Jag fick panik imorse då jag trodde att jag hade slarvat bort mina nycklar, pappan fick öppna dörren för mig när jag kom tillbaka plus att jag sprang runt i mitt rum 5 gånger för att leta, tänkte tillbaka på gårdagen och försökte memorera exakt var jag varit, kollade nyckelkroken 50 gånger men den var fortfarande inte där, skämdes som en hund över att jag skulle behöva fråga om de hade extranycklar. Men, jag hade sån jäkla tur. Min värdmamma hade råkat ta med sig mina nycklar med (de hänger på samma krok) fyfan vilken lättnad, gud!

Aja åter till helgen :P. I Fredags träffade jag Joanna, Christina och Mario och drog först till missoula där jag utnyttjade mitt presentkort från christina och tog en sex och the beach drink :P. Helt okej!  Dansade lite men drog sedan vidare till Buddha Lounge som var MYCKET bättre än förra gången, mycket mer folk och allmänt kul! Var hemma vid 04.



Lördagen var nervös! Började med frukost klockan 14.00.. haha. Provade 1000 olika outfits. Sedan drog jag till liverpool street med tåget, trodde jag var i god tid, men ack nej! Tog sedan ett annat tåg till westminister. Därifrån skulle jag ta bussen till trafalgar square men hittade inte busshållsplatsen, så började gå istället, som tur var fanns där en skylt som visade att jag var 11 minuter ifrån. Folk visade mig vägen, 2 gånger blev det fel och sedan till slut kom jag fram haha. En halvtimme för sent, jag som hatar att vara sen.
Iallafall så gick jag och pojken till Tate modern museum, konstmuseum. Rätt intressant faktiskt! Vi hade det mycket trevligt haha. Gick sedan runt i skitvädret och letade efter någonstans jag kunde äta på haha, han hade ätit innan han mötte upp mig. Blev faktiskt Pret a Manger fastän jag inte tycker om stället haha. Tog sedan bussen till camden och mötte mina vänner på Lloyds, hade en jättebra kväll! Synd bara att hans kompis inte kunde komma in då han var för full och då fick dra hem tidigare för att ta hand om denne.
Skitbra dag och kväll! Hoppas det görs om :). Förutom det faktum att det kom massor med snö (första gången denna vintern!) och gjorde stooora förseningar! Vanligtvis hade vi varit hemma vid 24 pga turen hem vi brukar ta, men nej då, vid 04 på natten var jag hemma även denna natt. Fick vandra i en halvtimme från busstoppet med i hög snö på trottoarkanten haha, tog sån jävla tid att komma fram! Hade dock tur då jag redan innan när vi väntade på bussen hade tår av is, mina Tescostövlar var genomdränkta, men dessa tinade under bussresan så fötterna var varma av vattnet under vandringen hahaha.








Igår åkte jag skridskor i en ishall med housemusik med Mario och Christina, sedan köpte jag Marios t-shirt på primark och födelsedagspresent till Sunita, och hängde vid ett arabiskt godisstånd för att få smaka, drog sedan till en pub för att äta! Delade på en nachochilliosttallrik först och åt sedan annat, jag tog (för första gången här) en stor portion av fish and chips med ärtor och tartesås (citron/majonäslikanden) och majonässås, fick en stor skål med massor med olika så man kunde bara ösa på. Spelade sedan pubquiz på en maskin där, gick inte bra haha.

Nej nu måste här fixas grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar