söndag 12 februari 2012

Plötsligt så

Efter att ha proppat i mig en tomat & paprika chipspåse har jag nu landat helt hemma hos familjen webb. Jag är fortfarande ensam hemma då de bestämde sig för att stanna över denna natt med. Imorgon börjar barnens lov och efter att ha tänkt igenom veckan insåg jag att den är rätt uthärdlig ändå. Förutom läxläsning, lunchfixning och sådant som de alltid gör sker detta!
Måndag: Bio med ungarna, blir nog mupparna, Zumba på kvällen.
Tisdag: Mamman är på kurs = lite extra tid utan henne, kan ju inte vara annat än en bra dag ;P
Onsdag: Tjejen är bjuden på kalas, har jag tur hänger jag med henne dit och då försvinner 2 timmar!
Torsdag: Simning som vanligt
Fredag: Det är fredag! Behövs inget mer än så.

Detta ska nog funka!

Något annat som funkade tillslut var den där jävla dejten med Han. Jag bestämde mig tidigt för att inte under några helst omständigheter stanna hemma. Så jag sa ja till att hänga med Mario i london, vi åt sushi i Covent Garden, eller mer bentolåda med mestadels sushi och annat smått och gott och saker vi inte visste vad det var. Väldigt trevligt var det iallafall! Efter detta visade han mig några fina färgglada byggnader i en cirkel på en bakgård, såg ut som en leksaksvärld eller liknande, superfint! Tittade också in i The t-shirt store, fina grejer men vad fan är det dyrare här för? Det fanns också någon The orange brittish academy movie awards, vi stod och undrade varför alla människor stod och kollade på scenen när det var helt tomt och inte ens i närheten av utdelning, så fel man kan ha.. Haha hur irriterande? Läste nyss om det på google och så står det att de hade röda mattan 07.30 och sedan prisutdelning 21.00, kul att man bara var någon kilometer därifrån..

Därefter träffade jag Han, vi gick till en pub, jag drack te och han öl medan vi pratade om allvarliga saker. 2 timmar senare var han tvungen att dra för han var bjuden på middag. Puss hej vi ses! Egentligen vill jag skriva om vad som hände igår över min mobil då ni läsare hade kunnat få hänga med lite i denna spännande historia haha, men är nog bäst att jag håller det lite för oss själva.. I vilket fall som trodde jag inte jag skulle få se han igen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar