fredag 17 februari 2012

Okej, så nu fick jag ett bloggsug. Denna veckan går mot sitt slut och jag är SÅ lättad. Inte för att det har varit jobbigt, tvärtom har jag faktiskt tyckt om denna veckan ganska mycket! Dagarna har gått ganska fort med. Igår kollade jag Alvin och gänget med ungarna på bio, var faktiskt väldigt kul! :P. Hade med mig en kass med massor med godis, bortskämda ungar!

Jag har inte behövt laga mat en enda gång denna veckan heller vilket är en vinst i sig med :). Dock fixa lunch varje dag, inte för att bre smör på en macka och hyvla på ost är vidare svårt..
Nu ska jag även göra smoothies till ungarna och mig, undrar hur det ska gå. Fick instruktioner i hur dem brukar göra sina, så får hoppas de blir nöjda haha. Idag har jag inte mycket planer, ska snart fixa lunch, sedan kolla en film med dem, fixa snack och tillslut leka lite innan föräldrarna kommer hem och det är middag.
Sedan ikväll så ska jag och Joanna och Mario dra ut till buddha lounge, gratis inträde som vi alltid försöker sikta på då vi är fattiga Au-pairer.. Bästa klädda vinner presentkort på Rivers Island, haha, lycka till att vinna det..

Imorgon blir det London, antingen hänger jag med Joanna och två franska vänner till henne och kollar Portobello market, speakers corner, och kanske mer för att sedan dra ut på kvällen :). Eller om jag har tur hänger Han med. På söndag vill jag bowla, får se vad den dagen har att erbjuda :P. Har inte alls lång tid kvar nu så får försöka göra så mycket jag kan innan det är dags att åka hem igen. Försök att inte tänka på det Isabella..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar