tisdag 14 februari 2012

Forever alone

Första gången på 4 år som jag "firar" alla hjärtans dag som singel. Känns lite märkligt, men helt okej! Fattar inte varför många deppar, är ju inget speciellt.. Fast jag kanske inte ska yttra mig, efter 4 år som singel istället kommer jag väl att brutalhata denna dag jag med.. haha

Det närmaste jag kommit till en kärlekshälsning idag är: "Happy valentines, sexy fucker, lol!"
Såatt. Och min kära vän Mario som skickar liv för fullt till mig på ett facebookspel haha. Och såklart svar på mina Happy valentinesday önskningar. Men ingen som avslöjat sin hemliga kärlek för mig, skickat ett kärleksbrev eller dylikt :(. Haha krav här.

Zumba igår var awesome, för var gång blir jag bara svettigare och svettigare och sätter stegen bättre och bättre, känns riktigt bra! Att jag sedan köper tomat/paprika chipspåse och 4packchokladstyckssaksförpackning och proppar i mig efteråt, är ju en annan femma.

Orkar inte skriva om idag, inget värt att nämna. Uppdaterar nog imorgon, baj baj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar