tisdag 21 februari 2012

Hell

Och här kommer den vanliga helguppdateringen.

I fredags drog jag och Joanna ut till Buddha Lounge med Mario och en spansk tjej vid namn Clara. Det var en riktigt bra kväll men bra sällskap och bra musik. Dagen efter träffades jag och Joanna igen i romford och pratade om gårdagen och de kommande dagarna. Hennes Blackberry hade gått sönder och vi letade som idioter efter någon som kunde fixa, men till slut köpte hon en ny för 50 spänn. Asbra. Drog och träffade en f.d au-pair, Manon från Frankrike, syster till Au-pairen som var före Kasia i min värdfamilj. Fikade och drog sedan till Portobello market i notthing hill, älska! Dock regnade det så det förstörde en del, efter detta drog vi till camden, åt lite, stack till lloyds, mötte upp en annan F.d Au-pair, Michael och hans engelska vän Michael haha. Dansade tills stängning och drog sedan hem :). Söndagen träffade jag Joanna och Manon igen, samt en spansk tjej som är au-pair i Manons gamla värdfamilj. Kollade speakers Corner, drog till Harrods, fikade och sedan träffade jag Han på Trafalgar square, efter massor med yrande haha, bland annat kollade vi in fashionweekstället, fett tråkigt, ingenting att se. Till slut hamnade vi på ett cafe/middagsplace och drack te vs milkshake.

Sitter och kollar Hanna Widerstedt, tydligen någon tjej som blivit uppmärksammad för sina youtubevideos. Jag tycker att hon är skitrolig, jag tycker att det är så tydligt att hon gör parodier av andra kända bloggare. Vilket hon gör jävligt bra.
Jag kan ha helt fel, och isåfall är det bara synd om tjejen. Tragiskt.

Förresten : Jag måste laga middag idag, till hela familjen. Döda mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar