fredag 24 februari 2012

Flum

Dagarna går och går och snart är det dags för mig att åka hem. Jag försöker verkligen att lista ut vad det är jag vill göra. Vad skulle få mig att må riktigt bra? Borde jag fortsätta och njuta av det eller borde jag avsluta det och tänka negativt? Ska jag vara positiv och tänka att det kan bli något riktigt bra och kan funka på avstånd?
Tanken på att komma hem och sommarjobba och sedan komma tillbaka hit igen för att jobba och skaffa en billig lägenhet, får det att bubbla inom mig. Flera personer jag träffat här, har kommit hit, utan att kunna ett ord engelska, men har ändå fått jobb som typ diskare och sedan jobbat sig uppåt till bartenders och servitörer.

Eller borde jag åka hem, sommarjobba där jag brukar göra, sedan söka utbildningar till vårterminen och jobba under hösten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar