onsdag 8 februari 2012

Stupid Death

Det finns knappt någon lunchmat här hemma (dvs för mig bröd eller youghurt, flingor eller liknande) Så ska koka lite pasta och försöka få ihop något gott jag kan äta.

Jag börjar känna mig riktigt stressad här för jag inser att det är en hel del saker kvar jag vill göra, se och shoppa och personer jag vill träffa mer, jag har 56 dagar kvar och tiden går så jääkla fort, gud!

Jag vill:
Åka till Havet
Till landet
Till Cambridge och kanske oxford
Åka i london eye
St pauls katedral
Eco Age
Harrods igen
Selfridges
Allsaints
Camden town
We will rock you
Beyond retro
Brick lane
Urban outfitters
Sushi i Holborn
Festa mer i oxford circus och picadilly
Besöka älskade starbucks tusen gånger till och köpa en mugg som minne av det haha
Och detta är enbart saker jag kommer på just nu, får jag tänka lite till kommer säkert 10 fler saker.

Självklart vill jag shoppa massor också!

Jag vill köpa en London Hood
Sonia Rykiel plagg
Harrodspryl
Marks & Spencer myströja
Tusen plagg från Urban outfitters
Teplåtburk
Plagg från coolaste affären All saints
Och så vidare.

Förstår ni nu min stress? :P

Igår passade jag ungarna liite, vanligtvis är föräldrarna hemma vid 17.00 men det blev 19.00 istället så jag värmde upp rester från igår och stekte ägg till tjejen och adderade tomater till middagen, skitgott! Bra att de har insett hur jobbigt detta moment är för mig och ger mig så superenkla grejer att göra.. Även om det är lite halvt skrattretande samtidigt. Såg dessutom ett riktigt fult program som hette Horrible Histories, jag kan inte ens försöka förklara det, det var bara så sjukt! Skrattade ihjäl mig programmet igenom haha.

Imorgon ska jag till romford och träffa Joanna och kanske Christina, vet inte om jag kommer att få se dem under helgen då Joanna förmodligen ska med sin värdfamilj till moderns föräldrar. Och Sunita fyller år på lördagen så hela den dagen går bort. Fredag och söndag är ännu oplanerade för mig därför.

Nej nu ska jag fixa lunchen, brb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar