torsdag 2 februari 2012

Ja!

Joanna bodde såklart jättefint! Fedesäng, eget badrum med spegel i duschen?! Superfint iallafall. Vi 3 satt och pratade om allt möjligt och åt massor med choklad och kakor, jag som ville vara nyttig, haha, gick lagom bra. Blev sedan en skön promenad hem. Var en helt okej dag även om en kommentar från Voldemort spökade lite under kvällen, men det försökte jag ignorera!

Idag händer inte mycket, borde tvätta, ska tvätta! Kollade och såg att jag inte behöver göra det, skönt! Sedan planerar jag att söka de listade ungefär 15 jobben jag har sparat i ett worddokument. Därefter äta en god lunch, duscha, packa barnens simryggsäck och sedan bara hoppas på att resten av dagen flyger iväg! Imorgon är det ju fredag :). Har aldrig älskat fredagar så mycket som här, dels för att jag slipper umgås med min värdfamilj och för att jag aldrig har upplevt sådana grejer som jag får uppleva här, jag avgudar det.

Vilket tar oss vidare till min helg. Imorgon kväll ska jag ut med mina 2 tjejer i Romford, Lördagen träffar jag en pojk och sedan drar vi ihop till Lloys i camden där mina vänner plus några andra väntar för att festa! Söndagen blir det shopping av födelsedagspresent till Sunita och kanske annat med.
Tror detta kommer att bli hur bra som helst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar